Yeni Yıl





benim için çok hızlı bir yıl oldu 2012! bir sürü güzelliği tüm cömertliği ile sundu bana hayat. önce bir sevgili, sonrada o çok istediğim butik kurabiyelerimi yapma şansını buldum. anlayacağınız mutluydum bu yıl. ailemle, sevdiğimle ve tüm gerçek dostlarımla...

sevgili 2013!
2012'ye bak ve örnek al. bana tüm güzelliklerinle gel :) 
az üzünlü, bol mutlu bir yıl ol ve öyle çıkıp git hayatımdan :)
eğer yılbaşından önce görüşemezsek sizinle, sevdiklerinizle beraber şeker tadında bir yıl diliyorum hepinize.

fotoğrafların devamı için tık tık

3 yorum :

Unknown dedi ki...

ebuşşş :) bende çok özledim bloğumu... yazmayalı uzun zaman oldu :) sana iyi seneler diliyorum melek
derya...

Unknown dedi ki...

ebrummmmmmm :) iyi seneler diliyorum sana

japon çekirdeği dedi ki...

canım benim sanada iyi yıllar. çok özlediğim ben meleğimi öperim :)